Er der nogen, der kan anbefale et pensionat i Kbh?

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Karink
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors 13. mar 2014 13:05

Er der nogen, der kan anbefale et pensionat i Kbh?

Indlæg af Karink »

Vi er bortrejst i seks uger her til sommer og skal bruge et pensionat til vores to marsvin. Vi kender ikke ingen i vennekredsen, vi kan være sikre på passer godt nok på vores små venner. Vi vil hellere betale og være sikker på, at de bliver behandlet rigtigt. Jeg kan selvfølgelig søge på nettet, men jeg vil lige høre først, om der er nogle anbefalinger.

Gode hilsner
Karin, Amager

Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Re: Er der nogen, der kan anbefale et pensionat i Kbh?

Indlæg af Treschow »

Nu til dags ryger mine grise i pleje hos bedste, dvs. min mor :) Men da vi havde marsvin i familien og alle tog på ferie sammen, benyttede vi dyrehandlen i Skottegården. Det er nogle år siden, så jeg kan ikke sige om det stadig er godt, men det er samme ejer som dengang, og de klippede også gerne kløer i pasningsperioden, hvis man ønskede det.

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Er der nogen, der kan anbefale et pensionat i Kbh?

Indlæg af Mysteries »

En af vores klienter (på dyreklinik på Vesterbro) passer tit katte for folk, ved at tage hjem hos folk og passe dem i hjemmet (fodre og sidde og se fjernsyn med dem :) ). Vi har kun fået super gode tilbagemeldinger fra dem hun har passet for. Hun har nævnt for mig at hun da også gerne vil hjælpe mig med mine marsvin, selvom hun ingen erfaring har med dem. Hvis du er interesseret, så skriv en pb med dit nr, så giver jeg det videre til hende i næste uge.
Christina

Karink
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors 13. mar 2014 13:05

Re: Er der nogen, der kan anbefale et pensionat i Kbh?

Indlæg af Karink »

Tak begge to. Det er en god id├® med ├®n, der kommer i hjemmet, men i hele seks uger er det nok for meget at kræve af andre. Jeg har talt med dyrehandlen, og de har plads til dem.

Gode hilsner
Karin

Besvar