Søger lidt en skinnypige

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Søger lidt en skinnypige

Indlæg af Treschow »

En af mine venner har to skinnypiger, mor og datter. Men mor er gået hen og blevet en rigtig hystade, og endnu værre er det blevet efter datteren fik sit første kuld :(
Mor er nu blevet sat i bur for sig, og datter går med sine skinnybærer unger. Da kæresten ikke tåler de pelsede marsvin, er det desværre ikke muligt at beholde en af ungerne som selskab for datteren, og min ven ville være meget ked af at undvære dem helt, men hun kan heller ikke få sig selv til at lade dem gå alene.

Så vi leder efter en skinnyhun, evt. en der skal omplaceres, så min ven ikke skal undvære pludren i baggrunden

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Søger lidt en skinnypige

Indlæg af Lina »

du er i storkøbenhavnsstrup, ik?
Tænker siden du gerne ville være med på en kastration i slangerup :-)

Hvad med en kastrat?
Pixielands i Brønshøj har en skinny kastrat til salg, som er flytteklar fra uge 3... det må være nu eller lige om lidt.

Ellers kunne jeg kun hurtigt finde nogen i jylland (randers), når jeg kiggede på folks hjemmesider.. en hos von fancy og nogen stykker hos von sortfod.
For jydernes vedkommende kunne du måske være heldig at få transport mod sjælland/københavn i forbindelse med den udstilling som afholdes 1+2/2
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Søger lidt en skinnypige

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Jeg ville også finde en kastrat. Det er typisk langt lettere at få sådan en til at gå sammen med en lidt strid mokke end en hun. Måske kan han endda gå med både mor og datter :)
Billede

Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Re: Søger lidt en skinnypige

Indlæg af Treschow »

Det er måske en mulighed, jeg vil helt klart prøve at høre hende ad. Det vigtigste for hende er at kunne beholde datteren, og jeg ved hun overvejer at gå helt af med moren.

Treschow
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 6. okt 2013 12:48

Re: Søger lidt en skinnypige

Indlæg af Treschow »

Situationen løste sig desværre af sig selv, moren til ungerne begyndte pludselig at trække vejret besværet og gik bort kort efter :( Ungerne var heldigvis ved at være store nok til at klare sig selv

Besvar