En der vil have 2 ældre damer?

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
BileyMouse
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 23. sep 2013 16:24

En der vil have 2 ældre damer?

Indlæg af BileyMouse »

Hej alle (igen)

Natten til i dag døde mit ene marsvin desværre, så nu har jeg to tilbage. De 2 jeg har nu kan ikke udstå hinanden så det store bur de går i er delt op i midten.
Molly, en skøn hvirvel jeg har reddet, er ca 4 år. Hun kan være lidt forsigtig og let at skræmme i starten, men når hun først er tryg i sine omgivelser er hun en rigtig sjov sprælsk dame der ofte får nogle flip, og drøner rundt i buret. Hun kan godt lide at være oppe, men HUN vil bestemme hvor hun vil være - vil hun være på venstre skulder, så er det venstre skulder! Men hun er altså virkelig sød og et meget taknemmeligt lille væsen, eftersom hun, før jeg fik hende, ikke har haft det spor godt.

BellaDonna er en teddy på 3.5 år. Hendes søster som hun altid har boet med døde i nat. Lige nu har hun det godt, men jeg er bange for hun bliver ensom. Hun har jo aldrig boet alene før. Og selvom hende og hendes søster kunne have deres små uenigheder, så var de meget glade for hinanden. De stod ofte og nussede hinanden, det var ubeskriveligt sødt.
BellaDonna gider ikke at sidde og putte. Hvis man tvinger hende til at sidde og skulle nusses kan hun godt brokke sig lidt. Hun er helt tam, men hun vil bare meget hellere rende rundt på opdagelse. Alt det der tøse-putte noget har hun vitterlig ikke tid til heh

Lige nu bor de hos min veninde i Glostrup. Jeg er desværre nød til at give dem væk, da jeg er flyttet tilbage hos min mor som absolut ikke kunne tåle dem. Jeg kan faktisk heller ikke tåle dem, men har altid vendt det blinde øje til da jeg elsker dem meget højt.

Jeg håber virkelig jeg kan finde en der vil have dem. I skal have marsvin i forvejen. Selv hvis mine ikke vil kunne sammen med deres, betyder det meget for dem at kunne se, høre og lugte andre marsvin. Molly har i hvert fald haft stor glæde af at kunne kigge ind til mine to teddyer selvom hun ikke kunne lide at være sammen med dem uden tremmer imellem.

Der høre bur med, evt foder og hø også.

Molly kan ikke med små børn, ellers er der vidst ikke andre krav.
Håber I kan hjælpe mig, eller at I måske kender en, der kender en....

God Jul, håber at høre fra Jer

Besvar