Fået et par hunner retur

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Fået et par hunner retur

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

En dame ringede for leden dag, og sagde at de havde købt et par marsvin af mig i 2011, men nu havde faren fået allergi, så de var nødt til at skulle af med dem. Jeg kan ikke huske alle dem jeg har solgt marsvin til, så jeg vidste ikke hvilke dyr det var, men jeg sagde de bare kunne komme med dem. Det viste sig at være søsteren til Sofies Egern og min Krystal, som begge ikke er her mere, og søsteren til Andreas' søde marsvin Miriam. De er virkelig et par søde trunter, så jeg skal lige sunde mig lidt, før jeg går i gang med at finde en ny familie til dem. Bortset fra lange klør og nogle filtertotter i den semilange pels på den ene, så er de velpassede og rolige.
Billede
Smuk trefarvet pige efter Romeo og Diamant, som de har kaldt Minnie
Billede
Elsker hendes udtryk, som minder så meget om hendes mor Diamants. Hun var mit yndlingssvin, da hun var i live.
Billede
Billede
Chokolade/buff semilang chokoladetrunte efter Magnum Gold og Glamour Girl. Alle efterkommere af Glamour Girl har sådan et sødt temperament, inklusiv hende her. Hun er blevet kaldt Perle af hendes tidligere ejer. Skal lige have klaret filtertotterne, men hun skal have fred og ro i dag. Så er hun ellers fin.
Billede
Billede

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Fået et par hunner retur

Indlæg af Mysteries »

De ser dejlige ud Rikke. Overvejer du at beholde dem?
Christina

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Fået et par hunner retur

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Lige nu er jeg bare rigtig glad for at se dem, og synes de er et par mega dejlige piger, men jeg er er nødt til at skulle have dem videre, selvom det gør ondt, så hvis du kender nogen, der kan give dem et godt hjem, så må du gerne sige til :) De må selvfølgelig ikke avles på, da de er 2,5 år gamle og ikke har fået unger
Billede

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: Fået et par hunner retur

Indlæg af Mysteries »

Jeg skal have det i tankerne hvis jeg hører om nogen. Du kan da altid tage dem med i et par salgsbure i weekenden :)
Christina

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Fået et par hunner retur

Indlæg af Ulla »

Hvor er de fine Rikke, hende den 3 farvet mut er godt nok flot, men det er dine mutter jo altid :wink:

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Fået et par hunner retur

Indlæg af Miss Sofie »

Jeg kan næsten ikke holde til at kigge på Egerns søster - hun er godt nok forfærdelig smuk!
Det er Miriams søster også, meeeeeen.... Egerns søster....
Meget fristende at få lidt af "Egern" herhjem! Hun har jo samme udtryk som Egern!
Sofie
Billede

Besvar