En sjov historie med en lille advarsel

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Ancha
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn 15. sep 2013 16:26
Geografisk sted: Stege, Møn

En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Ancha »

Her en sjov historie fra da jeg var lille

Jeg havde en dejlig han ved navn Buster. I dyre handlen havde vi fået af vide at vi sagtens kunne lade buret stå åbent da han ikke kunne kravle ud. Stor var overraskelsen derfor da vi søndag morgen sad om morgenbordet og så Buster komme løbende ud til os. Heldigvis stod buret på gulvet.

Vi valgte derfor naturligvis at holde buret lukket. Det var bare ikke nok, for han lærte hurtigt at hvis man bare møffer længe nok til buret så går det alligevel op.

Til sidst var vi derfor nød til at komme en hængeløs på buret, en rigtig lille Houidini.

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Ulla »

:lol:

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Mysteries »

Ha ha, hvor der er vilje der er vej :lol:
Christina

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Annetten »

Skønt handyr.

Mit første marsvin, en trefarvet hun ved navn Tøsen (ja, havde kun hende, vidste ikke bedre) hun var et lejlighedssvin. Når jeg kom hjem fra arbejde blev buret sat på gulvet og lågen blev åbnet. Og der tøffede hun rundt i hele lejligheden og gryntede.

Kan huske når jeg sad inde i stuen og ikke kunne høre hende og så kaldte.....tøsse, tøsse....der kunne jeg høre de små fusser på trægulvet og ind i stuen kom hun stormende. Kiggede op på mig for lige at lure om der var noget godt i vente. Ofte sov vi til middag sammen i sofaen (hun lå på brystet af mig). Når hun skulle tisse gik hun hen i hjørnet (læs hjørnesofa vi er i 80'erne). Der var et håndklæde og der tissede hun og så tilbage igen. Iiiiiih, det var hyggeligt. Hun var bare så tam. Men hun havde jo også kun mig.

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Ulla »

Annetten skrev:Skønt handyr.

Mit første marsvin, en trefarvet hun ved navn Tøsen (ja, havde kun hende, vidste ikke bedre) hun var et lejlighedssvin. Når jeg kom hjem fra arbejde blev buret sat på gulvet og lågen blev åbnet. Og der tøffede hun rundt i hele lejligheden og gryntede.

Kan huske når jeg sad inde i stuen og ikke kunne høre hende og så kaldte.....tøsse, tøsse....der kunne jeg høre de små fusser på trægulvet og ind i stuen kom hun stormende. Kiggede op på mig for lige at lure om der var noget godt i vente. Ofte sov vi til middag sammen i sofaen (hun lå på brystet af mig). Når hun skulle tisse gik hun hen i hjørnet (læs hjørnesofa vi er i 80'erne). Der var et håndklæde og der tissede hun og så tilbage igen. Iiiiiih, det var hyggeligt. Hun var bare så tam. Men hun havde jo også kun mig.
:)

Tina Jensen
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 10. sep 2013 11:54

Re: En sjov historie med en lille advarsel

Indlæg af Tina Jensen »

Nåårrrh :D

Besvar