Er det bare mig eller...

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
KMB
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 48
Tilmeldt: tirs 18. sep 2012 23:11

Er det bare mig eller...

Indlæg af KMB »

... bliver man ikke bare helt tosset med de små kræ?? Jeg har kun haft mine to drenge i en måneds tid og er helt solgt <3
Kan ikke lade være med at kigge på annoncer, for har bare en trang til at få flere marsvin! :oops:

Har I det også sådan? Hvor mange marsvin har I?

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Cavies »

Ja marsvin er nogle fantastiske dyr!!
Jeg har selv 12 svin og et kuld på vej, hvor af jeg håber at der er 2 jeg kan/vil beholde :)
Nina Nielsen
Billede

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Marsvinefeberen har ramt dig :lol: Sådan tror jeg vi alle her inde har prøvet at have det. Marsvin er fantastiske :) Jeg har 35 af slagsen, så jeg føler ikke trang til at kigge annoncer, men jeg kan ikke undvære en eneste af dem jeg har :)
Billede

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Ulla »

ja, så er jeg også ramt af marsvinfeber, jeg ville kun have mine 8 marsvin, men så kom Lakrids til fra Saturn, også måtte jeg lige ude og købe en burven til ham i søndags, så det med at indskrænke, jea det er så blevet en by i Rusland. :D

mise
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 75
Tilmeldt: ons 29. aug 2012 18:01

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af mise »

Jeg har to dejlige drenge som jeg slet ikke kan undvære, har haft dem fra starten af året og den ene bliver 10 mdr i dag, ja jeg ville gerne have flere hvis der var plads til det ingen tvivl der om..

Brugeravatar
Louise9460
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 234
Tilmeldt: fre 24. aug 2012 15:17

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Louise9460 »

Tjah... oprindeligt skulle jeg kun have et par søde hunmarsvin at hygge mig med... nu har jeg så 10 marsvin og skal have bestilt opdrætternavn her i løbet af den kommende måned. :bgrin:

Så bare rolig - du er blot blevet ramt af "marsvinefeberen" ligesom alle vi andre. :hug :bgrin:

Brugeravatar
Fleurir
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 31
Tilmeldt: tors 19. jul 2012 15:21
Geografisk sted: Odense, Holluf Pile

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Fleurir »

Jeg er så meget ramt!!!!

Har passet andres marsvin i ferie perioder, men til sidst kunne jeg ikke mere... Måtte bare have mine egne små muttere. Så fandt jeg Kaos og Knurhår via en veninde og en annonce på guloggratis. Skrev lidt med ejeren, og kunne hente dem 2 dage senere... :) Så var der glæde i det lille hjem :)
Kh. Sif :)

Brugeravatar
Pjuskepigen
Helt ny med mutterne
Helt ny med mutterne
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 28. jan 2013 19:10

Re: Er det bare mig eller...

Indlæg af Pjuskepigen »

Vi har 2 hunner, og kan desværre ikke have flere. Manden vil heller ikke have flere, men de 2 er nu også så kære i sig selv :hjerte

Besvar