Liste over racer og farver

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Liste over racer og farver

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Ja jeg er hjælper på en såkaldt SIM-side (en automatisk kørt side) som er meget realistisk og utrolig gennemført. Planen er at der nu skal indføres marsvin på denne side på lige fod med kaniner som p.t er programmeret. Alle billeder er selvfølgelig tegnet men jeg har lovet at forsøge at lave en lille liste til admin med nogle rigtige billeder af de forskellige racer og farver, så hun lige kan se hvordan de ser ud. Da hun jo ellers vil have svært ved at vide hvordan hun skal tegne dem :lol:

Nå men det jeg altså ville spørge om var om der var nogen som havde nogle billeder de ville låne mig som reference til racerne og farverne?

Billederne vil IKKE blive brugt på siden. Men udelukkende som reference til hvordan racerne hver især ser ud.
Håber der er nogen der vil hjælpe.

Jeg har selvfølgelig sendt hende billeder af mine for at vide hende farverne: Saffran og lilla
men der er jo stadig lang vej endnu.
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Besvar