Ork, hvor de hygger :o)

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
bettemus

Ork, hvor de hygger :o)

Indlæg af bettemus »

Jeg har ikke en indendørs løbegård til mine to marsvin, så jeg stiller an med "tisselagen" og diverse ting og sager som hegn i et hjørne af køkkenet når jeg kan komme til det. Således også i dag, hvor jeg arbejder hjemmefra og kan holde et halvt øje med banditterne i "løbegården". Og hold da lige helt op, som de hygger sig. De er rigtig i legehumør i dag, og de popper som aldrig før. Det plejer mest at være Musse, der popper, og det er det også i dag, men hun har fået smittet Famke med sit gode humør, så de fræser rundt og popper på livet løs. Hvor ser det bare skønt ud :hjerte

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Ork, hvor de hygger :o)

Indlæg af alatind »

:D
Hilsen Line Tind

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: Ork, hvor de hygger :o)

Indlæg af Eva »

Løbegårdens glæder :) Elsker simpelthen også når der går rodeo i den. Kommer altid til at grine, for det er bare ren livsglæde de viser frem.

Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Re: Ork, hvor de hygger :o)

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Ja, det er dejligt at se når ens dyr trives. Abbigail er min egen lille racerbil herhjemme :lol:
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Besvar