Har lige været ved dyrlæge i dag :o)

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

bettemus

Re: Har lige været ved dyrlæge i dag :o)

Indlæg af bettemus »

Vi har fået antibiotika med hjem i en sprøjte ja, men det skal han have i fem dage, så det må jo bare være en femtedel hver dag. Det smertestillende fra apoteket kom med en smart sprøjte, hvor man trækker op pr. kg dyret vejer, og Famke vejer lige omkring et kilo, så det er ikke meget, der skal til. Han er ikke meget for at blive holdt fast, så jeg tror jeg prøver i første omgang om han vil tage det på et stykke agurk, for jeg er bange for om hans sår måske skulle springe op eller noget, hvis jeg prøver at tvinge det i ham og han så spræller helt vildt.

Jeg har prøvet at kigge lidt rundt på nettet efter en livsledsagerske til Famke, men de færreste links til opdrættere virker, og når jeg så endelig finder noget, så er det som regel længere væk. Jeg har svært ved at tro, at der ikke skulle være en sød veninde til ham her i nærheden (Karup - Viborg - Herning), det behøver jo ikke være med stamtavle og det hele. Der skal jo ikke avles på hende.

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Har lige været ved dyrlæge i dag :o)

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

:cry: Det gør mig virkelig ondt at høre med Popcorn :hug
Held og lykke med jagten på en hun :)
Billede

Besvar