Stamnummerne

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
von Tingl├®

Stamnummerne

Indlæg af von Tingl├® »

Hej

Som mange af jer, måske har læst i AT august - at jeg stod i kaos april 2010 hvor jeg desværre måtte af med mange dyr akut, og midt i det hele var jeg i sorgen, knust, frusterende og var helt ude af mig selv - har jeg desværre ikke fået skrevet alle dyrene med stamtavlerne ned på papiret inden de rejste og fik deres tavlerne med...

Og nu står jeg og mangler mange stamnummerne, til at kunne bestille tavlerne på de dyr som blev født her hos mig mm.

Jeg håber af hele mit hjertet, at jer som har købt dyrene fra mig - eller måske har købt et eller to dyr fra en anden som købte dyrene fra mig i april måned, det kan godt være nogen før alt det her skete...
( Jeg ved at jeg har 2 kuld fra 2009, som mangler tavlerne - dem har jeg styr på... Men dem som er født i 2010 mangler stort set allesammen )

Jeg har fået fat i få som jeg håber på at modtage stamnummerne i næste uge, ellers har jeg fået nogle stykker, men der er stadig mange som mangler...

Det drejer sig selvf. om alle de voksne dyr med stamtavlerne, dem skal jeg bede om - plus vil jeg også gerne bede om at blive kontaktet hvis et dyr som er født hos mig som mangler tavlen - skriv dyrets fuldenavn, så det gør det hele nemmere for mig at finde ud af det sidste mht. forældrene osv.

Jeg vil gerne have at der kontakter mig på PB eller på min e-mail: vontingle@hotmail.com

PÅ forhånd tak - og jeg beklager meget at tavlerne på de dyr som mangler, er meget længe om det...

Mange hilsner
Carina

Besvar