Pasning af marsvin denne weekend Amager

Til lidt hygge snak om marsvin, eller til emner der ikke passer ind i de andre kategorier. Vil du fortælle om en oplevelse med dit marsvin som f.eks. fødsel eller en sjov ting det har lavet osv.

Tonen skal holdes pæn, ellers er der rimeligt frit spil :-)

Redaktør: Redaktører

Besvar
Louise

Pasning af marsvin denne weekend Amager

Indlæg af Louise »

Hej søde marsvinefolk

Jeg har to marsvin hvoraf det ene er højdrægtigt. Hun var drægtig, da jeg købte hende og den tidligere ejer vidste ikke, hvornår hun var blevet parret, så jeg ved ikke, hvornår hun skal føde. Hun er stor og rund nu og der er bevægelse i maven, men da jeg aldrig har oplevet et drægtigt marsvin før, ved jeg ikke, om det er lige oppe over eller om der kan gå en uge eller to endnu.

Men sagen er altså, at jeg rigtig gerne vil på festival på Fanø fra i morgen til søndag. Normalt ville jeg bare bede en ven i nærheden kigge forbi, men på grund af drægtigheden vil jeg helst have, at det er en med forstand på marsvin, der kigger til dem.

Er der nogen af jer, der har mulighed for at kigge ind lørdag og evt. også søndag? Jeg kan komme tidligere hjem søndag, hvis det er problematisk.

I øvrigt, super forum. Jeg har læst mig til alt om marsvin og drægtighed herinde.

Med venlig hilsen Louise

Besvar