pels

Her kan der snakkes om marsvinets adfærd, psyke og mentalitet.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

pels

Indlæg af Ulla »

Jeg har en so der ligesom har fået bidt noget af sin pels af omkring sine skulder, resten af pelsen er fin nok, og hun er som hun plejer at være. Er der nogen der har oplevet noget lignende :?: :twisted:

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: pels

Indlæg af Eva »

Har hun unger eller går hun med en pelsspiser? Nogle unger elsker at spise pels. Ved ikke om de bare patter på pelsen og så kommer til at bide i den også, men havde engang en unge som var vild med at die i armhulden, så mormut blev helt hårløs. Nogle voksne grise tygger i deres venners pels, så de får underlige pletter, som ligner at man har forsøgt at klippe dem med en neglesaks.

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: pels

Indlæg af Ulla »

Eva skrev:Har hun unger eller går hun med en pelsspiser? Nogle unger elsker at spise pels. Ved ikke om de bare patter på pelsen og så kommer til at bide i den også, men havde engang en unge som var vild med at die i armhulden, så mormut blev helt hårløs. Nogle voksne grise tygger i deres venners pels, så de får underlige pletter, som ligner at man har forsøgt at klippe dem med en neglesaks.
Tak Eva. Det lyder og ser meget ud som det sidste du skriver om de voksne grise der spiser pels, eller at man har været i gang med neglesaksen, for unger har hun ikke. Men hvad gør jeg :?: For jeg ved jo ikke hvem der syntes at hendes pels smager godt.

Eva
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 632
Tilmeldt: man 7. maj 2007 15:17
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Re: pels

Indlæg af Eva »

Hm, hold godt øje med dem. Pelsspiseren kan sikkert ikke holde sig i skindet og så må du skille dem ad. Det er normalt den gris der ikke siger noget til pelsspiseriet, som er ramt. De grise der uddeler hak for pelsspiseri, plejer at gå fri.

Besvar