marsvineadfærd

Her kan der snakkes om marsvinets adfærd, psyke og mentalitet.

Redaktør: Redaktører

Besvar
charlotteogsofie

marsvineadfærd

Indlæg af charlotteogsofie »

Er der nogen der har nogle gode bud på, hvor man kan læse sig til en masse om marsvine adfærd?? Er ret interesseret i at lære mere om dette emne...

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: marsvineadfærd

Indlæg af Marsvin »

Du kan jo starte med at læse herinde på forum :twisted:

Peter Gurney :rip har skrevet en del bøger om marsvin og de er også oversat til dansk.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

charlotteogsofie

Re: marsvineadfærd

Indlæg af charlotteogsofie »

Har skam brugt dette forum en del for at skaffe mig en grundviden...men hvis man ønsker at gå videre end det? Jeg er ikke opdrætter, men har bare tre dyr som kæledyr. De er til stor glæde for hele husholdningen, men jeg kunne godt tænke mig at lære mere om hvorfor de opfører sig som de gør, i givne situationer. Har også læst et par bøger af nævnte forfatter, men de er ikke særlig uddybende omkring emnet adfærd.

Brugeravatar
Marsvin
Administrator
Administrator
Indlæg: 4891
Tilmeldt: man 19. jan 2004 12:58
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Re: marsvineadfærd

Indlæg af Marsvin »

Det er nok ikke det mest uddybede emne. Men spørg løs for der er da sikkert mange der kan komme med nogle svar.

Der er mange der har forskellige id├®er om hvad forskellig opførsel betyder, men så vidt jeg ved er der ikke lavet nogle afhandlinger om det. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
Venlig hilsen

Johnny Ramm - Tidligere @marsvin.dk opdræt af Abyssinier
Over-Gnaverhjernen ;-)
OverAdmin & Ejer af Forum.

http://mutterne.dk
admin@mutterne.dk

Alle mine Abyssinere er efter rene Sydamerikanske linier. Alle der er født her, er danske mutter ;-)
Billede

Besvar