Casper

Her kan der snakkes om marsvinets adfærd, psyke og mentalitet.

Redaktør: Redaktører

Besvar
krisser

Casper

Indlæg af krisser »

Vi har den skønneste dreng Casper, som vi startede m at flaskeopfostre da han var 2 dage gammel, fordi han ik ku "finde ud af at være en "normal" unge". Han var meget svag, da vi begyndte, så vi tænkte nu må vi altså skride ind & hjælpe ham.

Oki, så begyndte vi & han ble mer & mer interesseret i flasken & han tog stødt på.
Så ble han mer & mer ivrig & glad, men da han så nåede ca. 2 ugers alderen, så begyndte han at "skabe" sig når man rørte ham. Når vi sad med ham & gav flaske ku han godt "være mer stille" men når han så var mæt, så blev han helt hysterisk (ikke bange eller noget) men sådan fræk, hvis I forstår.
Han "hopper" rundt i favnen & hænderne, & siger sådanne lyde som hold op hold op hold op, men uden at være sur eller ked.

Han er meget fræk, men røres vil han bestemt ik.

Nu er han 2 mdr & 2 dage, & vi må stadig ik røre ham, han er for fræk. Men han kommer hele tiden hen til tremmerne & vil mysses.

Nogle der har en id├® om hva d handler om ?

krisser

Re: Casper

Indlæg af krisser »

Slet ingen der har nogle id├®er t hvorfor han reagerer sådan ?

von sortfod

Re: Casper

Indlæg af von sortfod »

lad folk få en chance for at svare :D , vi er mange som har andet og lave end lige at kigge herinde og svare

krisser

Re: Casper

Indlæg af krisser »

von sortfod skrev:lad folk få en chance for at svare :D , vi er mange som har andet og lave end lige at kigge herinde og svare
Øh ok...

von_fancy

Re: Casper

Indlæg af von_fancy »

Han lyder til at opføre sig som mange enebørn gør... Nogle bliver frækkere og mindre håndt├®rbare hvis de har været enebørn - som om at de har fået lov til alt mens de var små.
Ved ikke om det er det, men det lyder lidt sådan.

Og ja, at give mere end et par timer til at svare på et indlæg er som regel en god id├®. Jeg sprang over indlægget i første omgang, simpelthen fordi jeg får spat af det der sms/chat sprog med forkortelser "d" for "det" og sådan. :wink:

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Casper

Indlæg af Annetten »

von_fancy skrev:Jeg sprang over indlægget i første omgang, simpelthen fordi jeg får spat af det der sms/chat sprog med forkortelser "d" for "det" og sådan. :wink:
Almindelig vis syntes jeg også jeg er meget rummelig, men jeg har altså også ufattelig svært ved at kapere den måde at skrive på. Jeg syntes ikke at det høre hjemme på et forum.

For at vente tilbage til emnet. Jeg har også en enkelt der ikke har en så ønskelig adfærd. Hun er delvis opflasket og er kropumulig rent berøringsmæssigt. Hun elsker at være i arm og blive nusset i ansigtet. Men hendes krop skal vi bestemt ikke beskæftige os med. Det hader hun. Hun er ligeledes slem til at bruge sine tænder. Så hun fik en meget kort udstillingskarriere.

krisser

Re: Casper

Indlæg af krisser »

Sorry så prøver jeg at skrive "normalt" !

Tak for jeres svar.

Besvar