hvem skal I have med til frederiksberg i marts?

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: hvem skal I have med til frederiksberg i marts?

Indlæg af Mysteries »

Jeg synes også det var en rigtig hyggelig lille udstilling :) Dejligt at der ikke var så meget stress og jag og vi var tidligt færdige.

Jeg kan fortælle at lille Ariana stadig har det godt, selvom hun fik slugt en sten (dog af plastic) fra min fingerring. Skarnet bider i alt hvad hun kan bide i - hud, hår, tøj, og så åbenbart også smykker. Jeg stopfodrede straks med rødbede for at jeg kunne se når pøller med stenen ca. ville kunne forventes, og puttede hende i et lille bur for sig, for at have lidt kontrol over hendes pøller. Det virkede slet ikke - ingen lilla pøller! Så i stedet stod jeg og gennemsøgte hver og en af hendes pøller fra hun kom hjem om aftenen til kl. ca. 17 næste dag, eftersom tarmpassagetiden skulle være ml 13 og 30 timer ifølge mine bøger. Er I klar over HVOR mange pøller et lille marsvin kan lave på den tid? Det er virkelig mange! :shock: Og jeg fandt aldrig stenen, selvom jeg knækkede eller maste alle pøller jeg fandt... Så enten har hendes mavesyre opløst den eller også har jeg overset den. Eller den sidder der endnu, men det tror jeg nu ikke, for hun er helt upåvirket.
Christina

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 526
Tilmeldt: søn 24. jun 2012 17:02
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Re: hvem skal I have med til frederiksberg i marts?

Indlæg af Ulla »

Hvor er det godt at du er sluppet med skrækken.

Maria Voigt
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 7. apr 2011 22:10
Geografisk sted: København N

Re: hvem skal I have med til frederiksberg i marts?

Indlæg af Maria Voigt »

Årh, Christina - kan godt forstå du gerne ville finde den. Kan sagtens sætte mig ind i, hvordan det må være at stå og håbe på noget lige pludselig glimter, så der kan åndes lettet op. Er du sikker på, at hun evt ikke har tygger den i stykker? Jeg har set mine proppe munden med et eller andet for så, få øjeblikke senere, at spytte det ud igen i tygget tilstand, hvis det enten viste sig at være uspiseligt eller bare for meget på ├®n gang.
Har du lagt mærke til om hendes urin lugter? Efter Tika blev alene havde hun pludselig en dag hevet hele kanten af bleen (plastic), som jeg lægger under tæpperne i mine bure, op og havde simpelthen fortæret den :s hendes urin lugtede noget stramt de næste dage, og jeg gav hende aloejuice, men vendte heldigvis tilbage til normalen igen derefter.

Men stadigvæk - en bling-bling-pølle ville være mest beroligende :p
Mange hilsener,
Maria Voigt

Brugeravatar
Mysteries
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 677
Tilmeldt: man 18. jul 2011 21:53
Geografisk sted: Glostrup
Kontakt:

Re: hvem skal I have med til frederiksberg i marts?

Indlæg af Mysteries »

Hun er fuldstændig upåvirket. Og nej, desværre så jeg hende tygge løs som om noget sad fast i tænderne og pludselig gjorde hun det ikke mere, som om det var sunket. Hun sad i hænderne på mig mens det skete, så det var ret tydeligt. Nåmen hun har det i hvert fald fint nu - ingen problemer. Bortset fra at hun stadig forsøger at æde alt hun kommer i nærheden af... #-o
Christina

Besvar