Vandrepokaler

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Cavies »

Der var også en gang en pokal for bedste champ, den vandt Line en gang kan jeg huske
Nina Nielsen
Billede

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Cavies »

Jeg har vist vundet bedste champ en gang, men der var pokalen væk. Så i skal finde ud af hvem der vandt den efter Line hvis hun ikke har den
Nina Nielsen
Billede

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Bedste champ har jeg.
Jeg ved godt hvem du tænker på. Årh hvad søren var det hun hed. Det må kunne findes frem i gamle udstillingsresultater. Jeg har nemlig også tænkt på, om de kan ligge inde med nogen af pokalerne. Jeg kommer i tanke om det om lidt. Måske kan Lene finde deres oplysninger i en gammel medlemsliste.
Billede

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Annetten »

Jeg skylder et sponsorat af en pokal. Jeg har lige overført 500 kr. til DKK. Måske kan det ikke nås med indkøb af en ny pokal, men så til næste gang da.

Rikke: den pokal jeg har, er sponsoreret af Pavon og hedder sødeste satin, men fik den vist for beste satinglans som du skriver.
Hmm, lurer på om jeg ikke selv skal dukke op til udstillingen. Tænker lige. Har lidt behov for at se alle de dejlige dyr.

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Annetten skrev:Jeg skylder et sponsorat af en pokal. Jeg har lige overført 500 kr. til DKK. Måske kan det ikke nås med indkøb af en ny pokal, men så til næste gang da.

Rikke: den pokal jeg har, er sponsoreret af Pavon og hedder sødeste satin, men fik den vist for beste satinglans som du skriver.
Hmm, lurer på om jeg ikke selv skal dukke op til udstillingen. Tænker lige. Har lidt behov for at se alle de dejlige dyr.
Tusind tak Annette. Er du sikker? Det er mange penge. Vi tager selvfølgelig imod med kyshånd, men det er næsten alt for galt :oops:
Det vil være fantastisk, hvis du dukker op på udstillingen :) Hvis du har lyst, så mangler vi en sekretær, som endda får lov til at uddele en favorit :wink:
Jeg vil lige danne mig det færdige overblik over, hvilke pokaler der er væk/beholdere(hvis man har vundet dem tre gange i træk). Derefter køber Sofie og jeg ind for de penge du har givet, og der kommer selvfølgelig dit opdrætternavn på. Jeg har vist også en gang lovet at sponsorere en.
Men jeg vil stadig gøre en del, for at få samlet de pokaler vi har, og for at de fortsat vil dukke op på alle specialudstillingerne.
Billede

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Cavies »

Ej hvor flot Annette!!!!! Har din mand fået job igen?
Nina Nielsen
Billede

Cavies
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 500
Tilmeldt: man 3. okt 2011 11:10

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Cavies »

Det var Kjeldstrøm jeg mente der havde vundet sjoveste frisure. Jeg kan huske dyret havde en pelsfejl ned langs rygen som lignede et lyn.
Nina Nielsen
Billede

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Annetten »

Cavies skrev:Ej hvor flot Annette!!!!! Har din mand fået job igen?
Ha, næ han blev arbejdsløs i sidste uge med 3 ugers karens periode. Men mor puger jo!!!!!

Jeg lovede jo i sin tid at sponsorer en pokal. Fik det aldrig gjort. Men nu er pengene overført. Og så er den skid slået!

Rikke: sekretær......det har jeg sgi aldrig prøvet. men kigger lige på om det kan lade sig gør. Trænger sgu til at blive luftet lidt.
Man bliver sådan lidt "støvet" og "mosbefængt" af at arbejde herhjemme og aldrig se et fornuftigt menneske!!

Øh, det med opdrætternavn på pokalen ved jeg ikke lige om kan lade sig gøre. Jeg er jo ikke medlem af klubben mere. EJ, det er egentlig også for dårligt, altså. Men en pokal UDEN opdrætternavn er vel også okay!

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Annette der var en køber her for leden dag, der bor i Slagelse. Hun har planer om at komme til udstillingen. En anden opdrætter, der hedder Mea, som bor på Lolland kører op til hende i Slagelse, og så skal de to køre sammen. Måske du kan få en plads i bilen. De skal nemlig retur samme dag :)
Billede

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Miss Sofie »

Jamen Annette det er da for galt :shock:
DKK er dig taknemmelig - og det er vi også :mrgreen:
Jeg synes da bestemt du skal komme. Det ku være SÅ skønt at se dig igen :hjerte
Og sekretær kan du sgu sagtens klare. Det bliver sådan en hyggelig udstilling - og endnu hyggeligere hvis du kommer :hjerte
Og jeg tager Icecream med :mrgreen:
Sofie
Billede

Junimas
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Indlæg: 694
Tilmeldt: man 4. jan 2010 12:47
Geografisk sted: Store Heddinge
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Junimas »

Altså Nicole vandt Dommerens favorit i Dragør dengang for længe siden, men det var der ingen vandrepokal så det er nok før den tid hvis den skal findes frem.
Hun vandt også DKK┬┤s favorit og det var pokal, er ret sikker på at den er afleveret ellers kigger jeg gerne en gang mere hvis du stadig mangler den.

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Bettina jeg tror DKK's favorit er hos Tine. Det fremgår af en resultattråd efter sidste års udstilling :)
Billede

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Anni »

der er nogle pokaler som enten er blevet væk eller også har ejeren beholdt dem. jeg mener at mest lovende skal bestilles på ny. og så er der nogle priser som aldrig har haft en pokal tilknyttet, men kan ikke huske hvilke. lina og jeg nåede aldrig at finde ud af hvilke som manglede.
Agerskovs opdræt

Saturn
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4555
Tilmeldt: fre 16. dec 2005 13:21
Geografisk sted: Tune/Roskilde
Kontakt:

Re: Vandrepokaler

Indlæg af Saturn »

Blødeste Pels er fundet frem og stå på trappen. Så mangler bare det sværeste, at huske den til udstillingen ....
-
Billede
Lene og Frederik.
Teddyer, kæledyr og 1 ensfarvet sort
http://saturn.savstrup.dk

Besvar