Ville hun egne sig til udstilling?

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Mikkedulle

Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

Jeg har en rigtig dejlig pige herhjemme, Maggie, som jeg godt kunne tænke mig at tage med på en udstilling, men jeg ved ikke om hun vil egne sig til det? :? Nu har jeg jo slet ikke forstand på sådan noget, desværre, så derfor må jeg spørger jer. :)

BilledeBillede

BilledeBillede

BilledeBillede

Og så blev hun også lige nusset med og aet til sidst, nu hvor hun havde været så god til at "pos├®re". :lol:
BilledeBillede

Hun havde lidt svært ved at sidde stille, når jeg skulle fotografere hende fra siden, men jeg håber det går. Jeg ved ikke, om det er nok billeder og om i overhovedet kan bedøme det udfra det, jeg har sat ind. Jeg håber, ellers må i bare skrive.
På forhånd tak. :mrgreen:

von_fancy

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af von_fancy »

Det er slet ikke til at bedømme ud fra billeder.

Altså hun vil skulle i kæledyr, og der er det kriterier som god størrelse og kondition der tæller, samt godt temperament og en ren og velplejet mut..

von4kløver

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af von4kløver »

Enig med von Fancy...

Når du mærker ned over hendes krop (fra hoved til bagdel), skal hun være fast over det hele, og ikke være meget bredere over bagen end skuldrene. Giver det mening??

Men jeg synes du skulle prøve at tage hende med... Det er hyggeligt at være afsted, og der vil være mange dygtige udstillere du kan kigge over skulderen og spørge :)

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Lina »

Jeg synes osse bare at du sku kaste dig ud i det og prøve :-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

Okay, mange tak alligevel. Så vil jeg prøve. :mrgreen:

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Anni »

Mikkedulle skrev:Okay, mange tak alligevel. Så vil jeg prøve. :mrgreen:
Bare kom med hende, det er den nemmeste måde at finde ud af det på :)

Sørg for at forberede hende godt hjemmefra, så hun har pænt klippet negle, er helt ren i pelsen og ørene, og så husk at fjerne hømider :) så har du hvert fald gjort hvad du kunne for at forberede hende bedst muligt :)
Agerskovs opdræt

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

Anni skrev:
Mikkedulle skrev:Okay, mange tak alligevel. Så vil jeg prøve. :mrgreen:
Bare kom med hende, det er den nemmeste måde at finde ud af det på :)

Sørg for at forberede hende godt hjemmefra, så hun har pænt klippet negle, er helt ren i pelsen og ørene, og så husk at fjerne hømider :) så har du hvert fald gjort hvad du kunne for at forberede hende bedst muligt :)
Mange tak. :mrgreen:

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af alatind »

Hun ser ihvertfald topskøn ud...
Når du udstiller første gang skal du gøre opmærksom på det i din tilmelding (krydse af i feltet 1.gangsudstiller) og så vil du få kontakt med en hjælper, der vil fortælle dig de ting du skal vide.
Så bare kom ud af hullet og få prøvet det af :D
Hilsen Line Tind

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

alatind skrev:Hun ser ihvertfald topskøn ud...
Når du udstiller første gang skal du gøre opmærksom på det i din tilmelding (krydse af i feltet 1.gangsudstiller) og så vil du få kontakt med en hjælper, der vil fortælle dig de ting du skal vide.
Så bare kom ud af hullet og få prøvet det af :D
Tak. :D
Jeg har også fundet ud af at der i år skulle være en udstilling tæt ved mig, som måske kunne være noget. :)

Houmann

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Houmann »

Hun ser bare super skøn ud. Er helt enig i at du bare skal kaste dig ud i det :D Hvis ikke hun bliver placeret er det da bare dommeren der har dårlig smag :wink:

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

Houmann skrev:Hun ser bare super skøn ud. Er helt enig i at du bare skal kaste dig ud i det :D Hvis ikke hun bliver placeret er det da bare dommeren der har dårlig smag :wink:
Haha, tak. :lol: :D

cavies

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af cavies »

Hun er godt nok LÆKKER :shock:
Havde den sorte farve været gylden agouti i stedet for, havde hun lignet min afdøde Josefine på en prik

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

cavies skrev:Hun er godt nok LÆKKER :shock:
Havde den sorte farve været gylden agouti i stedet for, havde hun lignet min afdøde Josefine på en prik
Tak. :mrgreen:
Jeg er også helt vild med hende og hun er den lille prinsesse herhjemme. Jeg havde slet ikke forudset, at hun ville være sådan en dejlig tøs, da hun var lille, men så kom det bare lige pludselig. Hun har sådan et lækkert temperament og ligger sig ned alle steder hun kan og hygger sig rigtig. Jeg overvejer, om hun skal være mor til det første kuld, vi får herhjemme, som vi har planlagt. :wink:
Bare at tænke på hvordan hendes unger vil se ud med den rigtige "mand". :hjerte :hjerte


Og nu når jeg har penge, skal jeg købe en "udstillings-bog" fra DMK, så jeg kan få styr på alle de nødvendige ting osv. :)

Rikke Breiner Kazoos
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 3780
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 23:33

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Rikke Breiner Kazoos »

Hun ser rigtig dejlig ud, så jeg synes da ligesom de andre, at du skal kaste dig ud i det :)
Billede

Mikkedulle

Re: Ville hun egne sig til udstilling?

Indlæg af Mikkedulle »

Rikke Breiner Kazoos skrev:Hun ser rigtig dejlig ud, så jeg synes da ligesom de andre, at du skal kaste dig ud i det :)
Tak. :)

Besvar