DMK betaling - Hjælp...

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Jeg har lige modtaget et girokort fra DMK sammen med en folder som indeholder information omkring medlemsskab. Mit problem er nu at det girokort jeg har modtaget ingen informationer indeholder andet end DMK's kontonummer og deres adresse. Jeg er en smule forvirret. Burde der ikke stå beløbet jeg skal betale og hvad det er jeg ''køber''?
Skal jeg selv udfylde nogle felter, eller er det alt sammen noget de ordner når jeg tager på posthuset for at betale?`

Man jeg føler mig som en komplet idiot lige nu :lol: :oops:
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

von sortfod

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af von sortfod »

Du skal selv udfylde beløbet.

Du kan finde beløbende under bliv medlem på hjemmesiden.

Konto nummer osv. fremgår af cifrene nederst på kortet Helt nederst står der +01 og så et nummer derefter. Det er et giro nummer. Fordi det er en giro kort.

Så udfylder du beløbet i de korrekt felter så ordner posthuset resten. Det kan være du ikke har oplyst kasseren om hvilket medlemsskab du ønsker. Der er forskel på senior, junior og om du skal at pr. post eller pr. mail.

Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Hvor skal jeg skrive disse informationer henne? Altså om jeg skal have det ene eller det andet? Eller ser de bare det ud fra beløbet jeg har anført?
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

von sortfod

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af von sortfod »

Det kan de se ud fra beløbet. Ellers så send kasseren en mail: kasserer@marsvineklub.dk

Og så skriv dit fuldenavn og hvornår du har indbetalt og hvilket medlemsskab du har betalt for. Husk at skrive om det er AT pr. post eller pr. mail og hvis det er pr. mail så mail adressen.

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af Lina »

Du kan osse betale via netbank, her er betalingsgebyret vist lavere.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

von_fancy

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af von_fancy »

von sortfod skrev:Du kan finde beløbende under bliv medlem på hjemmesiden.
Eller man kan bare kigge i den folder der er sendt med jo :P , der fremgår det jo at man skal sende en mail til kasseren, samt indbetale beløb (der svarer til det medlemsskab man vil have) på giro og huske at skrive "Nyt medlem" i besked.
I mailen kan man jo så skrive hvilket medlemsskab mv. man har betalt for - men alle informationer findes i folderen han har sendt med..

Brugeravatar
Sabrine_Nissen
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 324
Tilmeldt: ons 8. dec 2010 13:08
Geografisk sted: Kværndrup, Fyn

Re: DMK betaling - Hjælp...

Indlæg af Sabrine_Nissen »

Tusind tak for hjælpen alle sammen :wink: Føler mig virkelig som en komplet idiot. Nu har jeg afleveret og betalt girokortet på posthuset, så nu skulle jeg gerne blive officielt medlem inden længe :lol:

Så håber vi at jeg har gjort det rigtigt :roll:
Billede
Mit medlemsnummer i DMK: 5239

Besvar