hvem skriver man til ang. fejl ??

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

hvem skriver man til ang. fejl ??

Indlæg af runa »

hej alle sammen. håber nogle kloge mennesker kan hjælpe mig. hvem skriver man til når der er fejl i de resultater fra en udstilling. Jeg har sidste år forsøgt at få rettet en fejl på en af mine dyr, den gang lykkes det ikke, og nu er den gal igen, men jeg tror ikke jeg skriver til de rigtig folk, så hvem ved , hvem der sidder og taster udstillings resultaterne ind ??????????
på forhånd tak for jeres hjælp.
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

von sortfod

Re: hvem skriver man til ang. fejl ??

Indlæg af von sortfod »

Det afhænger af hvor fejlen er henne.

Hvis det f.eks er en udstilling i kreds 4, så skriver man til kreds 4 og så sørger de for den bliver rettet både på kreds 4's hjemmeside, og på DMK's hjemmeside.

Det gør man med alle kredse. Og det samme gælder jo hvis det er en special klubs udstilling. Så skriver man til special klubben...

Og er det en Team udstilling så henvender man sig til teamet

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: hvem skriver man til ang. fejl ??

Indlæg af Lina »

Præcis, du skal først og fremmest have fat i arrangørerne af den pågældende udstilling - de er jo de eneste der sidder med de rigtige resultatlister, og dermed osse de eneste der kan lave rettelserne. Hvis man 'godtog' rettelser, uden at have de resultatlister ind over, så kan alle nemlig bare komme og påstå at der er fejl på.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: hvem skriver man til ang. fejl ??

Indlæg af Lina »

Som fodnote... hvis det er pointlisterne fra specialklubber, så bliver de lister talt sammen fra de 'officielle resultater', altså de resultater som bliver postet på dmk's hovedside.

Så hvis nu at dine rettelser (osse) involverer en specialklub, så skal du stadig allerførst henvende dig til arrangørerne af den pågældende udstilling - og dernæst kontater du den specialklub der skal have rettet, og informerer dem om at der vil blive rettet i den og den resultatliste, og om de lige gider holde øje med det, og få rettet pointlisten til efterfølgende. Ellers kan jeg godt garantere at der nok ikke er nogen specialklubber der går de postede resultatlister igennem hele tiden, for at se om der nu måske er noget som er blevet rettet/ændret.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Besvar