I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Cougar

I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Cougar »

Hvis jeg overfører penge til tilmelding til udstillingen i fredericia idag, er det så for sent, når der er sidste tilmeldingsfrist d. 1 februar??

Pengene går vel ikke ind før d. 2?

von_fancy

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af von_fancy »

Nej det er ikke for sent. Jeg plejer at tilmelde og betale på den sidste dag.

Cougar

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Cougar »

Tak - så vil jeg prøve, at arbejde lidt i om ikke jeg skal melde til.

von_fancy

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af von_fancy »

God id├® :D

Cougar

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Cougar »

Ja livet skal jo gå videre ikk! Og mutterne giver godt humør :wink:

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Lina »

Skærer vi det groft op, så er der tidspunkter hvor netbanken ikke vil overføre - og hvor den kun giver dig vælget mellem næste eller en anden selvvalgt bankdag.
F.ex. hvis man tilmelder sig meget meget sent om aftnenen - hvad mange altså gør. Her må man uden at blinke blot vælge næste bankdag. Jeg ved heller ikke hvor hurtigt systemerne er nu om dage, men ihvertfald har det været sådan at hvis man f.ex. selv har nordea og skal overføre til amagerbanken, så kan det tage 1-3 dage før pengene er modtaget.. men at overfører man fra nordea til en anden nordeakonto, så er det et split sekund før pengene er på modtagerens konto.

Der er osse tit deadlines på f.ex. lør- eller søndage... her er netbank heller ikke altid glad for at overføre med det samme.

Det accepteres altså at man vælger førstkommende bankdag, såfremt netbanken ikke har en mulighed for at overføre pengene i det øjeblik - sådan har jeg tit selv tilmeldte, fordi jeg tit først får sent afsted omkring 8-tiden om aftenen eller senere.

Sku man tage højde for det hele, så ville det jo blive noget rod med at deadline sku ligge på en hverdag og senest kl et-eller-andet. Det ka folk sgu ikk huske, og tænk lige på et kissejav det bliver når folk får sendt afsted på rigtig dato, men 2┬¢ time for sent ;-)

Man skal selvfølgelig IKKE benytte systemet til at dovne den med betalingen - kassererne ved efterhånden godt hvornår pengene burde være der.. og sjusker man og tror den nok går alligevel, ja så risikerer man nu om dage at blive bonget i indtjek for enten det højere gebyr, eller at man slet ikke kommer med i programmet pga. for sen indbetaling.
Jeg ved at Line er multo striks mht. betalinger, sådan at hun selv har pinligt orden i sit regnskab hele tiden.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af alatind »

Lina skrev:Jeg ved at Line er multo striks mht. betalinger, sådan at hun selv har pinligt orden i sit regnskab hele tiden.
:oops:
Man kan selvfølgelig sagtens indbetale samme dag som der er tilmelding, også selvom det er om aftenen, og betalingen så først går igennem senere.
Jeg kan som regel se hvornår betalingen er udført alligevel...men jeg ser helst at man smider en mail, hvis man af en eller anden grund har haft problemer.
Hvis man "bare" dovner og ikke giver besked så bliver det naturligvis opfattet som for sen betaling, og hvis ikke man skal overholde reglerne om tilmeldingsfrist, hvad skal vi så med dem :wink:
Hilsen Line Tind

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Lina »

og problemer ku f.ex. være at netbank er nede eller noget... lissom med alt andet, så er det altid en god ting lige at smide en mai :)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Askholm

Re: I tvivl vedr. betaling/tilmelding til udstilling

Indlæg af Askholm »

Cougar skrev:Tak - så vil jeg prøve, at arbejde lidt i om ikke jeg skal melde til.
Selvfølgelig skal du det- ihvert fald om lørdagen :mozilla_wink:

Besvar