Hvem kommer til Gladsaxe?

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

GINNIPIG

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af GINNIPIG »

Annetten skrev:Tja, det gik jo yderst fornuftigt sidste gang.
Det var nok mere held end forstand :oops:
Men vi håber da på en gentagelse :D ...men et par certer, kan sagtens gøre det, så er jeg fuldt tilfreds :)

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af alatind »

Jeg har fået en henvendelse fra en som undrer sig over de to forskellige indtjek-tider der står i hhv AT og på nettet.

I AT står der indtjek lørdag 7.00 - 8.30, og på DMK hp står der 8.15 - 9.30. Det er jo to tider som kun lige overlapper hinanden med et kvarter....

Det er forhåbentlig og mest sandsynligt at det er den sene tid som gælder, men er det ikke lidt underligt at der ikke står nogen steder at tiderne er ændret?
Hvis man kommer langvejs fra kan jeg da godt forstå at man bliver ret irriteret hvis man ankommer kl 7 og så der ikke er et eneste menneske, og man skal stå og vente i over en time.
Og hvis man er ny udstiller, så kan jeg også godt forstå at man bliver bange for at komme for sent...
Hilsen Line Tind

Annetten
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 2344
Tilmeldt: tors 4. aug 2005 19:11
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af Annetten »

Ja, det virker da underligt. Jeg håber sådan set der er indtjek til 9.30. Så skal vi ikke så tidligt af sted.

GINNIPIG

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af GINNIPIG »

Men er tiden ikke også blevet ændret på hjemmesiden? Jeg syntes nemlig tidligere der har stået den tidlige tid.
Så jeg unrede mig også noget da jeg tjekkede igår

Anni
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1379
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 02:28
Geografisk sted: Esbjerg
Kontakt:

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af Anni »

alatind skrev:Jeg har fået en henvendelse fra en som undrer sig over de to forskellige indtjek-tider der står i hhv AT og på nettet.

I AT står der indtjek lørdag 7.00 - 8.30, og på DMK hp står der 8.15 - 9.30. Det er jo to tider som kun lige overlapper hinanden med et kvarter....

Det er forhåbentlig og mest sandsynligt at det er den sene tid som gælder, men er det ikke lidt underligt at der ikke står nogen steder at tiderne er ændret?
Hvis man kommer langvejs fra kan jeg da godt forstå at man bliver ret irriteret hvis man ankommer kl 7 og så der ikke er et eneste menneske, og man skal stå og vente i over en time.
Og hvis man er ny udstiller, så kan jeg også godt forstå at man bliver bange for at komme for sent...
Det værste må da være at komme kl. 9, og indtjek så sluttede kl. 8.30 :?
Agerskovs opdræt

von_fancy

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af von_fancy »

Det kan jo sagtens være en tyrkfjel - så for at være sikker, skal I nok skynde jer at ringe eller skrive til ├®n af de ansvarlige i teamet der må kunne opklare det..

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af alatind »

En trykfejl tror jeg altså ikke det er...det kunne jeg måske være i tvivl om hvis det handlede om et enkelt tal der afveg, men her er tiderne helt forskellige.
Jeg har det sådan at når de nu har to tidsintervaller, så må de også tage indtjek til kl 9.30, når nu det står sådan på hovedbestyrelsens side.
Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at stå der og fryse med mine dyr i en time, så jeg dukker ikke op før efter 8, og det er jo lidt ærgeligt hvis der sidder indtjekkere klar fra kl 7, og der så ikke kommer nogen før efter 8.15.
Man kunne også forestille sig at en 1.gangsudstiller melder sig ind i klubben d. 1. januar, og derefter tilmelder sig udstilling...så har vedkommende jo ikke fået AT for december, og derfor må de tider på nettet være gældende, trykfejl eller ej...og det er nu også min overbevisning, men jeg undrer mig over at det ikke er skrevet i invitten på nettet, at der er ændret i indtjek-tiderne. Det er så ærgeligt med den slags, for det skaber unødig tvivl for udstillere, og der skal jo planlægges meget i forhold til hvornår man skal køre hjemmefra.
Hilsen Line Tind

von4kløver

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af von4kløver »

Godt jeg så den her tråd.... Havde nemlig planlagt at skulle køre ved 6-tiden -men hvis der så ikke er nogle indtjekkere, vil det være lidt surt at stå der kl 7 :?

von_fancy

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af von_fancy »

Selvfølgelig er det absolut ikke smart, men fejl sker.
Den letteste måde at finde ud af om der er ændret i tiderne, eller om det er en fejl er som jeg skrev at skrive eller ringe til ├®n af dem fra teamet der jo må vide det. Det er da lettere end at skulle risikere at komme for sent, eller for tidligt.

von sortfod

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af von sortfod »

Og folk er altså kun mennesker. Så i stedet for at brokke sig synes jeg det var bedre og gøre noget aktivt for at finde ud af hvilke tider der gælder.

Det altid let og brokke sig frem for at afhjælpe tingene :D

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af Lina »

nu er jeg jo en handlingens mand.. eller nåwet.. så jeg greb knoglen og ringede til fam. hansen - de er jo medarrangører og plejer osse at sidde i indtjek.
Fik fat i dorte, forelagde problemet.. hvorpå dorte kradsede sig i håret. Det lød som om at det var den tidlige tid der har været den oprindeligt gældende, og hvorfor tiden er anderledes på dmk's side, det vidste hun så ikke... hun prøver at få fat i anne iversen, som vist er den der har lavet invitten... og så melde tilbage til mig.
Men hun ku godt se at når der er en officiel tid der hedder til 9.30 så er de lidt tvungne til at acceptere ankomne indtil da.
Så altså om det er en bøf eller en ændring med vilje, det ku hun ikke sige. Men er det en bøf, så er de ihvertfald nu informeret om at der foreligger et senere tidsinterval på dmk's side, som folk osse har planlagt efter.
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

von sortfod

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af von sortfod »

Nemlig let og ligetil :D

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af Lina »

yup... det sværeste havde været hvis jeg ik havde ku få fat i nogen, hehe
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af Lina »

der er nu postet et bette opslag med starttid og årsag :)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
alatind
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 4748
Tilmeldt: man 2. apr 2007 22:11
Geografisk sted: Køge

Re: Hvem kommer til Gladsaxe?

Indlæg af alatind »

super godt, du handlingskraftige quinde :D
Hilsen Line Tind

Besvar