Transport til og fra udstillingen

Spørgsmål om udstillinger. Hvad , hvor, hvornår og hvordan i forbindelse med udstillinger.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Transport til og fra udstillingen

Indlæg af Lina »

Synes lige der manglede lidt input om den her 'problematik' ;-)

Når man er ny, så kan det let lyde som om at alle folk bare har kørelejlighed sammen, men ingen har plads til 'nye' folk.

Jeg kan godt huske da jeg startede op, at det var mildest talt umuligt at finde et ledigt sæde i en bil... for alle havde nogen faste, som altid kørte sammen. Men man skal ikke fortvivle her... intet er umuligt for den, som bærer viljen i hjertet 8)

Når det gælder ledige bilsæder og f.ex. overnatninger, så dukker de op hen af vejen... gerne når man lissom har fået snakket med nogen på udstillinger og knyttet bånd. Der kommer så osse nye udstillere op, som har hele bilen tom, fordi de ikke selv rigtigt kender nogen endnu - det gælder om at have øjne og ører åbne, og så ellers bare snakke med folk.

Heldigvis er man ikke helt på måsen, hvis ikke man får et bilsæde. Langt de fleste udstillinger ligger steder hvor man kan tage tog og bus til.... og kniber det med at komme de sidste par km, så er der måske andre med toget hvor man kan dele en taxa, eller lokke nogen fra udstillingen til at komme ned på stationen.

P.t. er jeg endelig selv så heldig at have fået bilsæde(r), men i størstedelen af min udstillingstid, der hed det 'ud og se med DSB'.
De orange billetter er ret så populære her - eneste ulempe er at man SKAL med den bestilte afgang. Hjemturen er så låst fast, og det gælder om at time afgangen til hvornår man tror udstillingen er fårdig. Jeg har så både fået lov til at gå før tid, engang hvor det trak voldsomt ud, og jeg har osse tilbragt et par timer på en station og set adskillige toge køre mod sjælland, mens jeg ventede på at MIT tog ankom. Men det er stadig det værd ;-)
Det er meget meget få udstillinger, som ligger så kikset at man ikke kan komme til dem med de offentlige transportmidler - og man kan altid spørge på forum, om nogen ved noget om den slags (det er der ofte nogen som gør).

Så hvis man gerne vil udstille, er der ingen grund til at blive hjemme fordi man ikke har nogen at køre med - snup bare toget. Du kan snildt ende med at se afslørende transportkasser på samme afgang ;-)
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Re: Transport til og fra udstillingen

Indlæg af Cillecc »

Lyder super =D Overvejer virkelig at udstille mine 3 dejlige mutter på et tidspunkt =D
Så dejligt med nogle opmuntrende ord =D
Billede

Myrina

Re: Transport til og fra udstillingen

Indlæg af Myrina »

Og vender man det positivt, så er rejsetiden med toget jo ren afslapning. Man kan ikke tage opvasken, støvsuge eller andet kedeligt. Ingen der råber "Mor" efter en, ingen problemer man skal tage stilling til.

Man får læst i yndlingsbogen, måske med yndlings sangeren i ørerne. Ellers man får set på dele af Danmark som man ellers ikke får set.

Tiden i toget er ens egen :mrgreen:

Ja ja jeg elsker at køre i tog :lol:

Cillecc
Vild med mutterne :-)
Vild med mutterne :-)
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 17:48
Geografisk sted: Nordsjælland, hovedstadsområdet
Kontakt:

Re: Transport til og fra udstillingen

Indlæg af Cillecc »

myrina, så kunne vi tage en togtur :lol:
Billede

Besvar