Dyrlæge Amager/Kbh city

Spørgsmål og svar om sygdomme hos marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
DT2300

Dyrlæge Amager/Kbh city

Indlæg af DT2300 »

Hej, jeg har ledt i forum men har ikke kunne finde en tråd dissideret om anbefaling af dyrlæger efter geografi så tillader mig at poste spørgsmål her - beklager hvis det er forkert sted.

Vi er nye ejere af to små muttere (Hannibal og Manfred) på knap 9 uger og sikke dog mange ting man skal lære om de kære små når man er helt grøn på området men så er det dejligt der findes et forum som her hvor vi har læst og spurgt en del :)

Vi har fået indtrykket af at der desværre er meget stor forskel på dyrlæger når det kommer til behandling af mutterne så vil vil meget gerne finde et sted der er rart og hvor dyrlægen har god viden på området så man føler sig i sikre hænder.
Der kommer så spørgsmålet. Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge på Amager eller København City? Vi bor tæt på Christianshavn men da vi ikke har bil og derfor skal med bus/metro vil vi gerne have så kort transport tid som muligt.

Skal lige siges de ikke fejler noget nu men vi vil gerne være lidt på forkant og samtidig har vi tænkt at tage til dyrlægen og lære negleklipning den første gang og se om det er noget vi selv har mod på fremover... Det håber vi at vi selv kan lære men det lyder lidt svært og vi er jo bange for at skade de kære små :-/

Håber nogen kan hjælpe

Go dag til alle

Daniel og Anne-Marie

Brugeravatar
Lina
Mutteforumjunkie :-)
Mutteforumjunkie :-)
Indlæg: 36225
Tilmeldt: søn 16. maj 2004 18:21
Geografisk sted: 3rd rock from the sun
Kontakt:

Re: Dyrlæge Amager/Kbh city

Indlæg af Lina »

Der er da en hel kategori med dyrlæger?
Der findes kun 10 slags mennesker:
Dem, der forstår det binære talsystem. Og dem, der ikke forstår det.


I refuse to have a battle of wits with an unarmed person
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Billede Billede Billede
Sweet Leaf - Kugge.dk - Fotoguide For Dummies - Pixel's Side

Brugeravatar
Miss Sofie
Afhængig af mutterne :-)
Afhængig af mutterne :-)
Indlæg: 2514
Tilmeldt: fre 26. sep 2008 09:42
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Re: Dyrlæge Amager/Kbh city

Indlæg af Miss Sofie »

Sofie
Billede

DT2300

Re: Dyrlæge Amager/Kbh city

Indlæg af DT2300 »

Mange tak for hjælpen, synes jeg havde kigget rundt men kunne ikke finde nogen egentlig kategori om dyrlæger :)

Besvar