Grå stær?

Spørgsmål og svar om sygdomme hos marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Linette1999

Grå stær?

Indlæg af Linette1999 » søn 9. sep 2012 10:25

Hej

Mit marsvin på 6 måneder har fået et helt mårkeblåt øje der skinner, nogle der ved om det evt kunne være grå stær?
- hilsen Linette. :?

Brugeravatar
Louise9460
Godt igang med mutterne :-)

Re: Grå stær?

Indlæg af Louise9460 » søn 9. sep 2012 20:53

Har du evt. et billede af øjet? :)

Linette1999

Indlæg af Linette1999 » søn 9. sep 2012 20:55

Ja, men ved ikke hvordan man ligger det ind :-|

Brugeravatar
Louise9460

Indlæg af Louise9460 » søn 9. sep 2012 21:03

Øh... og jeg ved faktisk ikke helt, om jeg kan forklare, hvordan man gør... :oops:

Har du et sted på nettet, hvor du normalt lægger billeder op? F.eks. Photobucket, Tinypic eller lignende?

Det, du skal bruge, er et direkte link til dit billede, som du finder ved at højreklikke på billedet og vælge "egenskaber", og så kopierer du det link, der står derinde. Det link kan f.eks. se sådan her ud:

http://i470.photobucket.com/albums/rr61 ... /070-9.jpg

Så trykker du på "Img" knappen ovenover dit indlæg, og følgende vil komme frem i indlægget:

Midt imellem de 2 "hæfteklammer", som vender mod hinanden, sætter du så linket til billedet ind.

Og voila - billede:

Billede

Håber, det hjalp? :)

Det er nemlig lidt lettere at svare dig på, hvad der er galt med dit marsvins øje, hvis man se det. :)

Linette1999

Indlæg af Linette1999 » søn 9. sep 2012 21:14

Tal, prøver lige :-)

Ulla
Har styr på mutterne :-)
Har styr på mutterne :-)
Geografisk sted: Islev, Rødovre

Indlæg af Ulla » søn 9. sep 2012 22:25

Louise9460 skrev:Øh... og jeg ved faktisk ikke helt, om jeg kan forklare, hvordan man gør... :oops:

Har du et sted på nettet, hvor du normalt lægger billeder op? F.eks. Photobucket, Tinypic eller lignende?

Det, du skal bruge, er et direkte link til dit billede, som du finder ved at højreklikke på billedet og vælge "egenskaber", og så kopierer du det link, der står derinde. Det link kan f.eks. se sådan her ud:

http://i470.photobucket.com/albums/rr61 ... /070-9.jpg

Så trykker du på "Img" knappen ovenover dit indlæg, og følgende vil komme frem i indlægget:

Midt imellem de 2 "hæfteklammer", som vender mod hinanden, sætter du så linket til billedet ind.

Og voila - billede:
Det er godt nok et fedt billede :wink:
Billede

Håber, det hjalp? :)

Det er nemlig lidt lettere at svare dig på, hvad der er galt med dit marsvins øje, hvis man se det. :)

Besvar