En ordning med dyrlægen

Spørgsmål og svar om sygdomme hos marsvin.

Redaktør: Redaktører

Besvar
Myrina

En ordning med dyrlægen

Indlæg af Myrina »

Da vi voksne ikke altid er hjemme og vores børn har lige så meget med dyrene at gøre. Så har vi lavet ordningen med dyrlægen om, at hvis en af vores unger står hos dyrlægen, så skal hun bare behandle dyret og lige ringe til os. Så kommer vi og betaler, så snart det kan lade sig gøre. De skal opgive navn og adresse på en af os, så er alt ok.

Det er beroligende at vide, at alt er aftalt på forhånd og de ikke bliver afvist dernede. Også fordi ungerne som regel bliver meget kede af det, når et af dyrene er syge.

From Sacala

Re: En ordning med dyrlægen

Indlæg af From Sacala »

Super god ide, har faktisk en lign. aftale med vores dyrlæge.

MVH
Gitte

runa
Godt igang med mutterne :-)
Godt igang med mutterne :-)
Indlæg: 471
Tilmeldt: tors 17. apr 2008 09:05
Geografisk sted: agerskov
Kontakt:

Re: En ordning med dyrlægen

Indlæg af runa »

den ordning har jeg også med min dyrlæge, hvis jeg er på ferie og der er andre som passer mine dyr, heste,hunde, katte og alle marsvinene. Så jeg ikke behøver tænke på det, men bare kan nyde min ferie.
Opdræt af ch-teddy`er og kæledyr.

Websol

Re: En ordning med dyrlægen

Indlæg af Websol »

Myrina skrev:Da vi voksne ikke altid er hjemme og vores børn har lige så meget med dyrene at gøre. Så har vi lavet ordningen med dyrlægen om, at hvis en af vores unger står hos dyrlægen, så skal hun bare behandle dyret og lige ringe til os. Så kommer vi og betaler, så snart det kan lade sig gøre. De skal opgive navn og adresse på en af os, så er alt ok.

Det er beroligende at vide, at alt er aftalt på forhånd og de ikke bliver afvist dernede. Også fordi ungerne som regel bliver meget kede af det, når et af dyrene er syge.

imponerende.. har bare respekt for denne løsning..

von Tingl├®

Re: En ordning med dyrlægen

Indlæg af von Tingl├® »

Ja samme her...

Og det har vi oplevet... Jeg passede 8 heste for 3 år siden ( mine forældres heste ), og mine forældre var på ferie over på Langeland... Og pludselig en dag, stod jeg med et føl på dengang 7 mdr gammel, der fik totalt tyndt afføringen, og det stank hele stalden, at jeg godt vidste at det var dyrlægen med det samme... Så jeg bad mine forældre at ringe efter dyrlægen, og dyrlægen kom og behandlede føllet, og mine forældre betalte så snart de var vendt hjem igen...
Føllet havde tarm forgiftning, så det kunne have gået grusomt galt, hvis det ikke kunne lade sig at gøre...
Syntes simpelthen at den ordning mht. børn og dyr, er kanont... :D =D>

Besvar